Webinarium: Przesyłanie dokumentów w wersji elektronicznej do ŚCP oraz praca w systemie CST2021 - wypełnianie wniosku o płatność - nabór nr.: FESL.10.03-IP.01-026/23
Śląskie Centrum Przedsiębiorczości zaprasza 16 stycznia na webinarium.
Termin spotkania:
Kiedy: 16 stycznia 2024 r.
O której: 8:00 – 12.00
Jak: spotkanie online
Tematyka webinarium:
- przesyłanie dokumentów drogą elektroniczną do ŚCP, wniosek o płatność – warsztat CST2021;
Webinarium dotyczy kwestii technicznych obsługi systemów, bez możliwości konsultacji zakresu merytorycznego wniosków, realizacji projektów i zamówień w projektach.
Dla kogo:
Zapraszamy przedsiębiorców, których projekty zostały wybrane do dofinansowania w ramach naboru - FESL.10.03-IP.01-026/23
Zasady rekrutacji:
- Rejestracja na webinarium odbywa się poprzez wypełnienie FORMULARZA REJESTRACYJNEGO.
- Udział w spotkaniu zostanie potwierdzony e-mailem (podanym w formularzu) gdzie prześlemy link umożliwiający udział.
- Uczestnictwo jest bezpłatne.
Kontakt
Jarosław Ziewiec, Krzysztof Winter, Agnieszka Szymkiewicz-Brodziak
Śląskie Centrum Przedsiębiorczości, ul. Katowicka 47, 41-500 Chorzów,
tel. 032 743 91 71; 032 743 91 77.
fax 32 743 91 61.
E-mail: jaroslaw.ziewiec(at)scp-slask.pl krzysztof.winter(at)scp-slask.pl, agnieszka.brodziak(at)scp-slask.pl