Webinarium: Podpisywanie umów o dofinansowanie, rozliczanie i zachowanie trwałości projektów - nabór nr.: FESL.10.03-IP.01-026/23
Śląskie Centrum Przedsiębiorczości zaprasza 11 stycznia na webinarium.
Termin spotkania:
Kiedy: 11 stycznia 2024 r.
O której: 9:00 – 14.00
Jak: spotkanie online
Tematyka webinarium:
- wymogi i dokumenty niezbędne do podpisania umowy o dofinansowanie;
- zmiany do umowy, realizacja i rozliczanie projektu;
oraz:
- przesyłanie dokumentów drogą elektroniczną do ŚCP, harmonogram, wniosek o płatność – warsztat CST2021;
- obowiązki Beneficjenta po rozliczeniu projektu w szczególności w zakresie osiągnięcia wskaźników zapisanych we wniosku o dofinansowanie
Dla kogo:
Zapraszamy przedsiębiorców, których projekty zostały wybrane do dofinansowania w ramach naboru - FESL.10.03-IP.01-026/23
Zasady rekrutacji:
- Rejestracja na webinarium odbywa się poprzez wypełnienie FORMULARZA REJESTRACYJNEGO.
- Udział w spotkaniu zostanie potwierdzony e-mailem (podanym w formularzu) gdzie prześlemy link umożliwiający udział.
- Uczestnictwo jest bezpłatne.
Kontakt
Jarosław Ziewiec, Krzysztof Winter, Agnieszka Brodziak
Śląskie Centrum Przedsiębiorczości, ul. Katowicka 47, 41-500 Chorzów,
tel. 032 743 91 71; 032 743 91 77.
fax 32 743 91 61.
E-mail: jaroslaw.ziewiec(at)scp-slask.pl krzysztof.winter(at)scp-slask.pl, agnieszka.brodziak(at)scp-slask.pl